сервісний центр КВІТКА Львів

РЕМОНТ ЕЛЕКТРО- ТА БЕНЗОІНСТРУМЕНТІВ

Відслідковуйте статус ремонту в смартфоні

(067) 31 31 081

Замовити дзвінок

Наші послуги

Ремонт. Ремонтуємо усі електро- та бензоінструменти. Надаємо 1 місяць гарантії на роботу майстра

Гарантійний ремонт. Проводимо ремонт у межах офіційного гарантійного періоду виробника

Технічне обслуговування. Замінюємо схильні до зносу запчастини, паливні та масляні фільтри, рідини і витратні матеріали

Оренда. На час ремонту пропонуємо інструмент в оренду на заміну зламаного

Підбір і продаж запчастин. Замовляємо тільки оригінальні запчастини напряму від виробника

Про сервіс

Сервісний центр КВІТКА

Професійний сервіс з ремонту електро-, бензоінструментів, будівельного обладнання, зварювальної, садової техніки.

Наші досвідчені майстри проводять швидку діагностику інструментів та на 100% визначають причину несправності. 

Під час роботи використовуємо тільки оригінальні запчастини.

Ми ремонтуємо



Електроінструменти



Бензоінструменти



генератори



ВИМІРЮВАЛЬНу ТЕХНІКу



БУДІВЕЛЬНЕ ОБЛАДНАННЯ



ЗВАРЮВАЛЬНЕ ОБЛАДНАННЯ



ВЕРСТАТИ



пневмоінструменти



автомобільне обладнання



садову техніку


ВАРТІСТЬ НАШИХ ПОСЛУГ

Як здати інструмент у ремонт?

Підготуйтеся заздалегідь 

Для гарантійного ремонту переконайтеся, що гарантійний талон правильно заповнений. 

Ознайомтеся з правилами сервісного центру

Візьміть з собою 

1. Гарантійний талон
2. Інструмент в пакуванні з усіма аксесуарами/кейсом.

Як підготувати обладнання до здачі у СЦ КВІТКА?

Здайте інструмент 

1. У сервісний центр
2. До пункту прийому інструментів
3. Майстру на місці поломки
4. Новою поштою

Ви отримаєте квитанцію з QR-кодом, щоб онлайн відстежувати статус ремонту.

Отримайте інструмент 

Зверніться в сервісний центр або пункт прийому. Покажіть паспорт інструмента та квитанцію.

підбір і монтаж генераторів

Проконсультуємо, підберемо, змонтуємо, автоматизуємо.

Детальніше

На якому етапі ремонту мій інструмент?

Відсканувавши QR-код на квитанції, ви опинитеся на інформаційній сторінці,
щоб відслідковувати статус вашого інструменту.

Значення кольорів статусу:

сірий

Інструмент очікує на передачу в СЦ, діагностику, необхідні запчастини

синій

Виконується діагностика
або ремонт

жовтий

Потрібно погодити подальший ремонт
або спосіб отримання інструменту

червоний

Потрібно оплатити послуги
сервісного центру

зелений

Інструмент вже полагоджений
і готовий до видачі

ВИРОБНИКИ

Бренди інструментів, які ми ремонтуємо:

Відповіді на поширені запитання:

Який тип обладнання я можу здати в ремонт?

Ми ремонтуємо такі електро- та бензоінструменти: відбійні молотки, перфоратори, дрилі, шуруповерти, шліфмашини, електролобзики, електропили, генератори, віброплити, віброноги, електрорубанки, зварювальні апарати, мотокоси, мотопомпи, бензопили, мийки високого тиску, компресори, міксери, глибинні насоси, газонокосарки, садові трактори.

Де і як можна здати обладнання у ремонт?

Ви можете скористатись зручним для вас способом передачі:

- Привезти обладнання в сервісний центр або пункт прийому інструментів
- Надіслати інструмент Новою поштою у сервісний центр:
Адресне відправлення:

м. Львів, вул. Промислова, 47а

ТОВ “ПРОФІЦЕНТР КВІТКА”

ЕДРПОУ 32327296

Представник одержувача — Сендецька Марія Ігорівна, тел.:
 0673131081


Надіслати інструмент на відділення Нової пошти:

Вантажне відділення №100 (м. Львів, вул. Промислова, 50)

Якщо обладнання, яке ви хочете здати в ремонт габаритне і важке, то ми можемо приїхати, щоб діагностувати поломку та оцінити приблизну вартість ремонту.

Найчастіше це:

  • стаціонарні дизельні електростанції (ремонт/монтаж та введення в експлуатацію);
  • садові трактори;
  • повітряні компресори об’ємом понад 100 л, які вмонтовані в технічне приміщення чи бетонний фундамент, що потребують складного демонтажу.
Зважаючи на складність ремонту, майстер може прийняти рішення про необхідність транспортування інструменту в сервісний центр.
Виїзд майстра у м. Київ коштує 800 грн. Виїзд за межі міста розраховується індивідуально.

Як підготувати обладнання до здачі у СЦ КВІТКА?

Бензопили/мотокоси — для безпечного транспортування злийте усі паливно-мастильні матеріали. Ми швидше виявимо поломку, якщо ви здасте інструмент з повною комплектацією: для бензопил — шина, ланцюг; для мотокос — штанга, нижній редуктор.

Обладнання на базі 4-тактного двигуна (генератори, віброноги, віброплити, бетонорізи, газонокосарки, культиватори тощо) — злийте паливо, оливу зливати необов’язково. Перевозьте інструмент як рекомендує виробник — заборонено транспортувати у перекинутому положенні.

Акумуляторні інструменти — здавайте разом з акумуляторами та зарядним пристроєм, адже часто причина несправності саме в них.

Мийки високого тиску — здавайте в комплекті з аксесуарами (шланг, пістолет, насадки), щоб ми виявили поломку швидко.

Лазерні рівні — перевозьте вимкненими з заблокованим перемикачем маятника, в упаковці та кейсі.

Електроінструменти — привозьте чистими та без аксесуарів, у сервісному центрі є все необхідне для тестування електроінструменту.

Де і як можна придбати запасні частини?

Купити запчастини до вашого обладнання можна в сервісному центрі або замовити доставку.

Під час оформлення замовлення запчастин вкажіть менеджеру сервісу:

  • модель;
  • артикул;
  • серійний номер обладнання, до якого потрібно запчастину (його можна знайти на корпусі інструменту);
  • за можливості зробіть фото бірки з даними на корпусі інструменту.
Не забудьте чітко вказати назву деталі, яку потрібно замовити або описати, яку функцію вона виконує у конструкції агрегату (за можливості зробити фото).

Для замовлення запчастин до бензинового або дизельного двигуна необхідно вказати: модель двигуна/об’єм циліндра/діаметр поршня. Як правило, вони вибиті на картері чи корпусі циліндра двигуна, просто сфотографуйте.

Щоб ви не витрачали час даремно, перш ніж їхати в сервісний центр, відправте нам необхідні дані у Viber (0671387599), уточніть наявність і, якщо все підходить, замовте.

Ми замовляємо оригінальні запчастини напряму у виробників, працюємо з понад 30 виробниками електро- та бензоінструментів, та є офіційним представником більшості з них.

УВАГА! На придбані запчастини та їх самостійне встановлення гарантія не надається. Придбані запчастини поверненню не підлягають.

Чи можу я взяти підмінний інструмент на час ремонту?

Ми надаємо інструменти в оренду. Якщо ви наш постійний клієнт, то ця послуга буде безкоштовна (за умови діючого гарантійного періоду).

Які умови гарантійного ремонту?

Ми офіційний представник таких брендів: Bosch, Makita, Metabo, AL-KO, Oleo-Mac, Dremel, Paton, Тех.АС, Karcher, Masalta, Vulkan. Ремонтуємо згідно з вимогами та правилами гарантійного обслуговування виробників.

Гарантія розповсюджується на будь-які несправності, викликані дефектами конструктивних матеріалів та виробничим браком.

Для гарантійного ремонту потрібно мати правильно заповнений гарантійний талон та документи, що підтверджують купівлю.

Гарантія не діє у разі:
  • порушення правил експлуатації;
  • використання не за призначенням;
  • природного зношування вузлів та компонентів механізмів;
  • втручання в цілісність корпусу/спробі самостійного ремонту;
  • якщо це витратні матеріали.

Що буде у разі втрати гарантійного талону?

У такому випадку гарантійне обслуговування не надається!

Обов'язковою вимогою для проведення гарантійного ремонту є — наявність гарантійного талону, чеку або видаткової накладної.

Після купівлі товару наполегливо рекомендуємо перевіряти, чи правильно заповнений гарантійний талон, та зберігати документи у надійному місці до закінчення гарантійного періоду.

Як і коли мене повідомлять про готовність ремонту чи діагностики?

Ми можемо комунікувати з вами, як вам зручно: по телефону, через улюблений месенджер, поштою тощо.

Протягом 48 год від моменту оформлення ремонту, ви дізнаєтеся результат діагностики та виявлені проблеми. Після чого ми повідомимо вартість ремонту. Без вашого погодження ми не починаємо лагодити інструмент!

Після погодження, відремонтуємо вашу техніку протягом 3-5 робочих днів, якщо необхідні запчастини будуть в наявності. Коли ремонт буде виконано, то вас проінформують про готовність до видачі.

Також ви можете самостійно перевіряти статуси ремонту, відсканувавши QR-код на квитанції

Яка ціна ремонту?

До моменту завершення діагностики вартість ремонту визначити неможливо, адже вартість залежатиме від: складності ремонту, вартості замінених запчастин та робочого часу майстра.

У разі відмови від платного ремонту оплачується робочий час майстра, витрачений на проведення діагностики.

Прайс-листи на послуги.

Адреси і контакти

Години роботи:

пн-пт: 08:00-19:00
сб: 09:00-18:00

пн-пт: 09:00-18:00

пн-пт: 09:00-18:00

E-mail:
service@kwitka.com.ua

.

service.kyiv@kwitka.com.ua

viacheslav.kostiuk@kwitka.com.ua 

CRM-форма з'явиться тут