Електроінструменти
Наші послуги
Ремонт. Ремонтуємо усі електро- та бензоінструменти. Надаємо 1 місяць гарантії на роботу майстра
Гарантійний ремонт. Проводимо ремонт у межах офіційного гарантійного періоду виробника
Технічне обслуговування. Замінюємо схильні до зносу запчастини, паливні та масляні фільтри, рідини і витратні матеріали
Оренда. На час ремонту пропонуємо інструмент в оренду на заміну зламаного
Підбір і продаж запчастин. Замовляємо тільки оригінальні запчастини напряму від виробника
Ми ремонтуємо
ВАРТІСТЬ НАШИХ ПОСЛУГ
Як здати інструмент у ремонт?
На якому етапі ремонту мій інструмент?
Відсканувавши QR-код на квитанції, ви опинитеся на інформаційній сторінці,
щоб відслідковувати статус вашого інструменту.
Значення кольорів статусу:
сірий
Інструмент очікує на передачу в СЦ, діагностику, необхідні запчастини
синій
Виконується діагностика
або ремонт
жовтий
Потрібно погодити подальший ремонт
або спосіб отримання інструменту
червоний
Потрібно оплатити послуги
сервісного центру
зелений
Інструмент вже полагоджений
і готовий до видачі
ВИРОБНИКИ
Відповіді на поширені запитання:
Який тип обладнання я можу здати в ремонт?
Де і як можна здати обладнання у ремонт?
- Привезти обладнання в сервісний центр або пункт прийому інструментів
Відправник/отримувач ТОВ “ПРОФІЦЕНТР КВІТКА”
Представник одержувача — Двойнос Ірина, тел.: 0676961298
- Виклик майстра для ремонту на місці поломки:
Якщо обладнання, яке ви хочете здати в ремонт габаритне і важке, то ми можемо приїхати, щоб діагностувати поломку та оцінити приблизну вартість ремонту.
Найчастіше це:
- стаціонарні дизельні електростанції (ремонт/монтаж та введення в експлуатацію);
- садові трактори;
- повітряні компресори об’ємом понад 100 л, які вмонтовані в технічне приміщення чи бетонний фундамент, що потребують складного демонтажу.
Виїзд майстра у м. Київ коштує 800 грн. Виїзд за межі міста розраховується індивідуально.
Як підготувати обладнання до здачі у СЦ КВІТКА?
Обладнання на базі 4-тактного двигуна (генератори, віброноги, віброплити, бетонорізи, газонокосарки, культиватори тощо) — злийте паливо, оливу зливати необов’язково. Перевозьте інструмент, як рекомендує виробник — заборонено транспортувати у перекинутому положенні.
Акумуляторні інструменти — здавайте разом з акумуляторами та зарядним пристроєм, адже часто причина несправності саме в них.
Мийки високого тиску — здавайте в комплекті з аксесуарами (шланг, пістолет, насадки), щоб ми виявили поломку швидко.
Лазерні рівні — перевозьте вимкненими з заблокованим перемикачем маятника, в упаковці та кейсі.
Електроінструменти — привозьте чистими та без аксесуарів, у сервісному центрі є все необхідне для тестування електроінструменту.
Де і як можна придбати запасні частини?
Під час оформлення замовлення запчастин вкажіть менеджеру сервісу:
- модель;
- артикул;
- серійний номер обладнання до якого потрібно запчастину (його можна знайти на корпусі інструменту);
- за можливості зробіть фото бірки з даними на корпусі інструменту.
Для замовлення запчастин до бензинового або дизельного двигуна необхідно вказати: модель двигуна/об’єм циліндра/діаметр поршня. Як правило, вони вибиті на картері чи корпусі циліндра двигуна, просто сфотографуйте.
Щоб ви не витрачали час даремно, перш ніж їхати в сервісний центр, відправте нам необхідні дані у Viber (0671387599), уточніть наявність і, якщо все підходить, замовте.
Ми замовляємо оригінальні запчастини напряму у виробників, працюємо з понад 30 виробниками електро- та бензоінструментів, та є офіційним представником більшості з них.
УВАГА! На придбані запчастини та їх самостійне встановлення гарантія не надається. Придбані запчастини поверненню не підлягають.
Чи можу я взяти підмінний інструмент на час ремонту?
Які умови гарантійного ремонту?
Гарантія розповсюджується на будь-які несправності, викликані дефектами конструктивних матеріалів та виробничим браком.
Для гарантійного ремонту потрібно мати правильно заповнений гарантійний талон та документи, що підтверджують купівлю.
Гарантія не діє у разі:
- порушення правил експлуатації;
- використання не за призначенням;
- природного зношування вузлів та компонентів механізмів;
- втручання в цілісність корпусу/спробі самостійного ремонту;
- якщо це витратні матеріали.
Що буде у разі втрати гарантійного талону?
Обов'язковою вимогою для проведення гарантійного ремонту є — наявність гарантійного талону, чеку або видаткової накладної.
Після купівлі товару наполегливо рекомендуємо перевіряти, чи правильно заповнений гарантійний талон, та зберігати документи у надійному місці до закінчення гарантійного періоду.
Як і коли мене повідомлять про готовність ремонту чи діагностики?
Протягом 48 год від моменту оформлення ремонту, ви дізнаєтеся результат діагностики та виявлені проблеми. Після чого ми повідомимо вартість ремонту. Без вашого погодження ми не починаємо лагодити інструмент!
Після погодження, відремонтуємо вашу техніку протягом 3-5 робочих днів, якщо необхідні запчастини будуть в наявності. Коли ремонт буде виконано, то вас проінформують про готовність до видачі.
Також ви можете самостійно перевіряти статуси ремонту, відсканувавши QR-код на квитанції.
Яка ціна ремонту?
У разі відмови від платного ремонту оплачується робочий час майстра, витрачений на проведення діагностики.
Прайс-листи на послуги.
Адреси і контакти
Адреси:
Години роботи:
пн-пт: 09:00-18:00
пн-пт: 08:00-19:00
сб: 09:00-18:00
пн-пт: 09:00-18:00
E-mail:
service.kyiv@kwitka.com.ua
service@kwitka.com.ua
.
service@kwitka.com.ua